Tuesday 10 January 2012

I'm a House-keeper ?? Yess!

Hahaha. Penat-penat! Hari ni byk giler kerja kene buat. Means, kerje rumah je. Hehe. Katil kt bilik aku yg xboleh nk tunggang terbalik, aku dah pggil org tukar susunan dye balik. Huh, habis semua baju dlm almari aku pegi basuh. 1 ALMARI !!! Okey, sbbnye adlh, mak aku pg cmpak ubat gegat. Sgt busuk, dn habislah semua baju dlm almari tuh bau ubat gegat. So, aku ape lagi pegi mesin semua baju, then wangi kan balik. Busuk sgt ubat gegat tu. Mak..mak... Knp lah xtnye alin dulu.. HEHE. tak kesah lah semua tu yekk. HEHE. okey hari ni alhamdulillah aku dpt jumpe balik sim card celcom-ku -014-. Seronok pulak rase sbb birthday dh nk dekat, so nnti dpt call n msg free. Hahahaha. Hari ni dan kejap bace blog Erna. She's miss Badang a lot. Tak tau nak ckp mcm mne..but aku rase mcm nyesal plak dgn erna....mcm aku rmpas Badang je.. Okey dah timbul balek perasaan nie..Sdey lahh, and semua salah aku. Aku buat geng2 dyeowg jdi laen...Badang mesti pg balik dkt kawan2 lame dye...Aku tapelah...We still contact...Aku xnk hubungan dyeowg renggang sbb aku.. Okey dah2! xnk sdey2, kejap lagi nk pegi DOBI keringkan semua kain baju n toto. Babai guysss ! Peace :p

No comments:

Post a Comment